Új hajam!:)

Sokaknak tetszeni fog és sokan rosszul lesznek! :)

Levágtattam a hajamat, kis dilis lett....csak úgy hirtelen jött az ötlet, bár már ezer éve ki szeretném próbálni a rövid hajat...és miért is ne???

25 éves vagyok, mikor ha nem most...és a lényeg, a Lányom azt mondta: Anyaaa szuper!!!!:)


Megjegyzések

  1. jó lett a hajad, de az előző jobban állt , de ez is jó csak még furi, nekem is volt 1x ilyen rövid de én megbántam, de igen mindent ki kell próbálni. Én is voltam szőke, vörös, de a fekete a nyerő.

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszik a rövid haj. És így, hogy ennyit fogytál, szerintem jobban kiemeli az arcodat. Jól áll Neked. :)

    VálaszTörlés
  3. Mindenféle szándék nélkül mondhatom, hogy telitalálat az új frizura. Sokkal jobban áll szerintem...

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a véleményeket!:)

    Én percről percre jobban érzem magam az új hajammal.:) Nagyon tetszik.:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény