Újabb hétfő!:)))

És ha hétfő akkor takarítás...de milyen takarítás:NAGYtakarítás.:)

De miközben csináltam, rá kellett döbbennem, azzal hogy itthon vagyok és minden nap sikálok valamit:)))), így nálam a nagytakarítás nem is akkora.

Ráadásul októberben mostam függönyt és ablakot, csak át kellett törölnöm. Tény a konyhát a mikrótól a szekrényajtóig végig suvickoltam és persze ajtók, radiátor, székek, könyvek üvegvitrin...szóval volt meló. De alapvetően a fürdőt minden egyes nap kitakarítom, az egészet. A hálókban, nappaliban minden nap letörölgetek, kanapét, asztalt ápoló szerrel letörlöm, kétnaponta porszívózok, felmosok. Így 4 óra alatt ma végeztem.:) és közben mostam is és Amival is kimentünk kicsit.:)

Szóval ha Ama felkel, még porszívózás és felmosás és kész. De ahogy Ádus mondta: karácsonyig még lesz ugyan ebből 1-2 köröm, ahogy magamat ismerem, igaza is van.:))
Ez van, nem szégyellem, rend és tisztaság mániás vagyok!!!:D


Most krumplit sütök a tegnapi fasírt mellé, ami isteni lett.:))
Így főznöm nem kell. Tegnap direkt annyit csináltam.


Tornáztam is.:)
Nem sokat, csak a Magazin gyakorlatokat, ami ma comb, popsi, vádli...de elég is volt!:)


Délután Amicié vagyok, sétálunk még egyet és játszunk!:))

Holnap díszítjük Amival a lakást. Szerintem sütök mézeskalácsot is.:)))

Ja, tegnap feljött Anyu és Apu és be is nyomták a maradék somlóit..nagyon ízlett nekik.:)

Most egy új recin töröm a fejem, ha megvalósul... leírom.:) Karácsonyra és diós...ennyit elárulok.:)

Csodás napot!:))

Megjegyzések

  1. Úristen!!!Te mindig is ennyi takarítottál?
    Jajjj,most olyan rossznak érzem magam,hogy én nem. Én mikor leszek ilyen?:)
    Judit

    VálaszTörlés
  2. Igen!:) Mindig!!:DDD Anyu is ilyen.:)

    Nem vagy rossz, nem vagyunk egyformák...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény