Vaníliás túrókrém torta!:)

Ez lett a 2. kedvencem a kekszpogácsa után!:))) Szépen lehet díszíteni is, így bármikor szép ajándék is lehet Szüli vagy Névnapra.:)

Hozzávalók:
5 tojásos piskóta (szokásos módon, zabpehelyliszttel és édesítővel)

1/4 kg túró (én félzsírosból csináltam)
pici vanília aroma
2tk. édesítőszer
1 tojás sárgája

3 dl tej
1 tk. édestőszer
1/2 cs. pudingpor

Tetejére pici zabpelyhet szórtam..díszítésnek, na meg egészséges is!!:)

Megsütjük a piskótát. Majd a túrót, édeskét, aromát ás sárgáját összekeverem. A pudingot a szokásos módon elkészítem és még melegen beleforgatom a túrókrémbe....ettől isteni pudingos állaga lesz.:)

Megkenem a torta lapot. Én a tetejét kentem meg és megszórtam zabpehellyel (kb. 2 evk.)....és hűtőben tesszük!!:)

Az egészben 1365 kcal van.
Ki hány szeletre szeretné vágni. Nekünk 9-10 lett belőle, ha jól emlékszem...



í

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény