Voltam dokinál...

De 20-an voltak előttem, nem vártam!

Patikában kaptam Tantum Verde szopogatós tablettát és Jovital C vitamint vettem. Ezt ajánlották...úgyhogy kúrálom magam.:))))

Nagyon szeretnék tornázni, de tudom, hogy nem szabad...így ma Pihi. Holnap talán tudok már.

Ma ebédre eszek fini húslevest és szerintem délután is az lesz a menü és sok sok gyümölcs.:)

Teszek fel pár képet a tegnapi napról.:

Gyertyafújás.:)) Holnap lesz igazi torta, ez csak egy kis sütike.:)




Baba-mama csapat!:)))



Többi kép az Amis blogon!!!:)

Megjegyzések

  1. Szia Nonó!
    Ha gondolod próbáld ki az Echinacin szirupot (Madaus a gyártó) nagyon hatásos immunerősítő. Nekünk ezt ajánlotta a gyógyszerész, gyerekeknek is adható. Hiába szedtünk antibiotikumot, nem akart elmúlni ez a torokfájós vírus. Ez a szirup viszont helyretett. Kúra szerűen kell szedni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény