2009 és 2010 december 26!

Mind a két képen jól érzem magam. 10 kg a különbség, de én boldog voltam akkor is és most is.:) Kell a változatosság.:))))

NEW YEAR

Jó visszanézni a képeket. Nincs két egyforma és ez most tetszik. Azt hiszem kezdem megtalálni a stílust, ami tetszik és ami én vagyok.:))

Mindenkinek olyan csodálatos Újévet kívánok, ami úgy érzem ránk is vár...

Minden AMIRE VÁGYTAM régen és most, teljesült 26 éves koromra. Nagyon hálás vagyok ezért az Életnek. Más karrierre vágyik ennyi idősen, én mindig Családra vágytam. És ennél csodálatosabb és tökéletesebb családom nem is lehetne.

Jövőre a kívánságom: Mindig legyünk egészségesek és ilyen boldogok, mint most is!:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény