December van és esik a hó is!:)

Én már nagyon vártam a havat....egyértelműen nem magam miatt, hanem a Hercegnő miatt. Odáig van a Kicsikém, annyira örül a hónak.:)))

Ma természetesen a pékhez szánkóval mentünk, mondanom sem kell, mondta: Anya lassú, fussunk....Én meg mint a hülye hóba, sapiba futottam a szánkó előtt. Jött ki egy Kisbolt eladója, mondja: Fiatalasszony... ez igen!:))))))))))))))))

De olyan jó volt...aztán mézeskalácsot sütöttünk, Ama díszítette, annyira ügyes volt, csodaszépek lettek, fel is teszem a képeket az Amis blogra mindjárt..)

Tegnapi Zumba nagyon tetszett. Sokkal jobb órát tartott a srác, mint a lány....de a lány sokkal szimpibb volt. Úgyhogy eldöntöttem: spinningre fogok járni!:DDDDDD

Nagyon jó áron 5 alk. bérlet van 3900 ért....1 alk spinning 1300, szerintem nagyon korrekt. Úgyhogy heti 1 spinning elvileg lesz jövőhéttől. Egy dolgon áll vagy bukik, hogy Apa, hogy ér haza. Péntekenként mennék 6-7ig este, és így fürdetésre itthon lennék. Addig meg ők eljátszanak.:)

Tegnap sütöttem Püspök kenyeret, de azt külön bejegyzésbe írom le.:)

Ami felkel, ebédelünk és megyünk megint ki!:)))) Szánkó, hóember építés.:D

Ma nem is tornáztam, hogy legyen erőm amit húzni!:))) Na, meg ma pihi nap van és betartom, mert kell a pihenés is!:)))

Csodás napot nektek..közeleg a Karácsony!!!!:))

Megjegyzések

  1. Én is azt mondom: Fiatalasszony...ez igen!!!
    Olyan cuki lehetett! Kár hogy nem kamerázta valaki! Na majd ha megyek!!! Viszek kamerát is! ♥

    VálaszTörlés
  2. Szia Nonó!

    Merre van ez a spinning lehetőség? Nagyon jó árban van.

    Köszi előre is a válaszodat!

    Hixsy

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény