Egy hét múlva...

...ilyenkor már Karácsony másnapja lesz! Hamar ideért a Karácsony. Jövőhéten már ajándék csomagolás és előkészülés a sütéshez, főzéshez.

Ma még kitakarítottunk Apával, főleg a fürdőt!:) Én letörölgettem, szép rend van.:)

Ma Apa főz, még nem ért haza, tepsis krumplit fog csinálni, nyami.:)

Edzettem felsőtestre, az Add Önmagad 3 alapján, nagyon jól esett.:D Tegnap magamtól comb, vádli, combhajlító gyakorlatokat csináltam, amíg Apa játszott.:)) Ama pedig hol Apával játszott, hogy velem tornázott.:)))

Tegnap az Anyósomat is megtornáztatta, olyan ügyes volt, mutatta neki a kitörést és a guggolást és mikor nem jól csináltam, mondta neki : Nana Mama....le-le-le.:)))))

Ma Vendégeink lesznek délután, már nagyon várjuk Őket.:)))

Este X-Faktor döntő. A két kedvencem jutott be. Nálam a full favorit Nicolas és szerintem Ő is nyeri meg...meg is érdemli.:)) Imádom a hangját.:))))

Isteni nagy hó van, bár hideg, de fehér minden.:) Tegnap szánkóztunk délután egy nagyot, készítettem videót és képeket is, az majd az Amis blogra fog felkerülni.:)))

Honap lesz Anyu és Apu házassági évfordulója, 34 éves házasok lesznek....Istenem, annyira szeretem Őket és fantaszkiuks példák nekem, nekünk, hogy létezik teljes élet együtt, boldogságban. Bár az élet soha nem könnyű, mindig hoz jót és rosszat is. De ha igazán szereted a másikat, akkor együtt mindent túl életek. Minden csoda, öröm és nevetés!:))) És ezt nekünk is megtanították.:)

Csodás napot mindenkinek!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény