Esős szerda...

Vacak idő volt délelőtt....Azért elmentünk a Dédihez, Henteshez (karácsonyra megvettem a húsokat) és a Varrónőhöz.

Van egy kedvenc kosztüm gatyám, amit imádtam. De hát leesett rólam. Anno 74 kg-san már bevetettem belőle, de kevésnek bizonyult, most 60 kg-san az egészet át kellett szabatni.:) De még mindig jobban járok így megúsztam 2000 ft-ból, nem kell új gatyát venni!:)

Mai torna is megvolt. Most csak combra tornáztam és csípőre...máshoz nem volt kedvem.:(

Tegnap is lusta voltam, össze kéne szednem magam!!

Mai ebéd: tegnapi pizza.:) Maradt, így ma nem főztem. Holnap rántott husi és hagymás krumpli lesz!:)

Alakulnak az adatok.:) A napokban összeteszem és akkor hétvégére felkerül a blogra a végleges lista.:)
Hogy lesz-e tavasszal megint verseny?
Hát az sok mindentől függ....de lehetséges.

Ma ígértem Ádusnak Brownie-t...de odáig még nem jutottam el. Majd délután sütünk Amicával.:)

Örülnék ha lenne hó, mert ez az esős idő szörnyű. Lehetne szép fehér minden!:)) Amica is úgy örülne neki!:)))

Ma este masszíroztatni megyek...jajj de jól fog esni.:)))

Szép napot!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény