Gyorsan eltelt a Karácsony...


...mint mindig. Csodálatos napok voltak... De hozzánk ma még jönnek a Barátok.:))

Tegnap hozzánk jött a család ebédre és nagyon jól sikerült, hála Istennek.:) Mindenkinek ízlett nagyon minden.

Főleg a torta.:) Gesztenyés-puding torta!:)
Örülök, hogy kipróbáltam.:) Xilittel csináltam, így mindenki vígan falatozott belőle.:)
Recept innen van:http://andi1976.gportal.hu/gindex.php?pg=32676576
1-2 fini sütit készítettem már innen!


Most már a Szilveszterre készülünk lassan.:))

Ezúton is nagyon köszönöm a köszöntéseket, amiket a tegnapi és mai napon kaptam illetve a képeslapokat is!:))

Rengeteg képet csináltam, a legtöbb az Amis blogon lesz, de azért ide is teszek párat.:)









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény