Gyorsan eltelt...

...de nem szomorkodunk, mára is van programunk. Elvisszük a Nővéremmel a gyerekeket az Eleven Parkba.:)) Már alig várják, alig tudott Ami is elaludni, de mondtam, ha nem alszik, nem megyünk...gyorsan bevágta a szunyát.:))

Már várom a Szilvesztert, szépen felöltözünk és bálba megyünk.:))))) Jót táncolunk, eszünk, iszunk.:)))

Holnap Vendégeink lesznek, remélem semmi nem jön közbe. Izámék jönnek, ezer éve tervezzük már a talit, meg is simizem majd Pocaklakó Zorácskát.:)) és megpuszilgatom Kircsit és Zotyát.:)

A fánk még mindig gyönyörű!:))) Imádom...

Ma, ami maradt süti kidobtam, meg is száradt az a pár megmaradt szelet az 1 hét alatt és már a látványtól is rosszul voltam. Sajtszószos zöldséges durumtésztát főztem, mert a húsból is elég volt.:))

Az Ünnepek alatt a súlyom maradt 59,5 és 60 között.:) Szeretem ezt a tartományt.:) Tornáztam is Karácsony ide vagy oda ...és azért figyeltem is. Bár ettem is, de nem ültem le egy tálca sütivel a tv elé.

Kezdjetek el melegíteni csajok, mert akin maradt vagy most feljött 1-2 kósza kiló, azt januárban leadjuk.:)))

Mindenkinek csodás napot.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény