Holnap már csomagolok.:)

Fantasztikus napom volt ma...csodálatos.:))))

Egész nap pörögtünk, jöttünk, mentünk.:) Nagyon készülünk as karácsonyra.:))) Ami is nagyon izgatott már!:))

A torna ma már nem fért bele és most meg már álmos vagyok, így szerintem 9kor már aludni fogok.:)

Ma sok csúnya dolgot is ettem, így holnap oda kell figyelnem és szépen tornázni is fogok.:)

Holnap is takarítgatok és csomagolom az ajcsikat.:)

Mindjárt itt a karácsony. Tavaly karira értem el a 70 kg-t és nagyon boldog voltam.:))) Most 60 kg vagyok és szintén nagyon boldog.:)) Elégedett vagyok és nagyon nagyon jól érzem magam!:)))

Nekem bevált ez, hogy egy laza nap, aztán egy odafigyelős nap. Így kompenzálok és tartom a súlyomat.:))))

Csodás álmokat!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény