Hozzánk ma jön a Mikulás!

Tegnap este nem ért ide a Mikulás, így ma este jön. Na sebaj, a lényeg, hogy jön!:)

De a karácsonyi Ünnepség és a Mikulás porta után, van itthon bőven már Mikulás csomagunk!:))

Ma pihis napunk van Amival...élvezem is nagyon.:) Tegnap elfáradtam: tánc verseny, vízalatti Mikulás, majd még egy rendezvény...

Ma főznöm sem kell, amíg Ama alszik tornázni fogok és délután csak játszunk.:))))

Ahogy időm lesz, teszek fel cuki Amis képeket a másik blogra, de addig is egy:



Ama egy tündér, azt kérdezte tegnap: Anya, én Hercegnő vagyok?? Mondtam neki, az bizony!!!:)) Olyan édes, cuki manócska.:)))

Mai torna: 2008 Réka felsőtest, majd magazin comb és fenék gyakorlatok.:)

Ma eldöntöttem, nem kérek a Jézuskától Solidea gatyát, mert nem tudom kihasználni...úgy érzem. Napi 30 perc Réka tornához 10.000 Ft-ért picit drága nekem. Ennek ellenére hiszek a hatásában. Helyette még egy csizmát kértem, egy magassarkú, nőcis boka csizmát, amit Amival délelőtt meg is vettünk!:))))))

A versenyzői adatok jönnek...szerintem holnap összeteszem Őket!:)))

Szép napot mindenkinek.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény