Kezdődik a hétvége...:)

Szuper napunk van ma!:)))

Délelőtt szokásos, főzés, takarítás volt.
Délután 4-re megyünk Mikulás Ünnepségre.:) Amica alig várja már.:DDD Aztán Apa vissza dolgozni és este 10 re jön. De akkor pedig elmegyünk kettesben valahova. Ez a Mikulás ajándéka azt mondta. Este Anyósom jön át Ami-ra vigyázni.Úgy néz ki mozizni fogunk, az "Ilyen az élet"-et szeretném megnézni.:))

Torna megvolt. Végül a 16. nap magazin képeket csináltam: comb és csípő, illetve hát, bicepsz és tricepsz gyakorlatokat. Ennyi esett ma jól. Holnap a 19. napot végig megcsinálom.:)

A hétvége is sűrű lesz! Megyünk Mikulás portára és nagybevásárolni Karácsonyra (is), illetve a Keri lányunk rocky táncbemutatójára is.:)

Éssss, mivel már untam a felálló hajamat, kitaláltam egy másik frizut, ami főleg akkor fog tetszeni, ha a frufru rész hosszabb lesz, de így is jó szerintem.:)) Kis változatosság.:))) A rövid is lehet változatos.:)




Nagyon hideg van kint, délelőtt kint voltunk 40 percet kb. de szét fagytunk.:((( De kimenni napi egyszer ki kell...mert különben Ama is hisztis és én is.:))

Csodás napot mindenkinek!:)

Megjegyzések

  1. Olyan gyönyörű vagy! Nagyon tetszik így a hajad! Puszi♥

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, drága vagy.:))))

    VálaszTörlés
  3. Te aztán kreatív vagy!! Nagyon tetszik!!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó a hajad Non!!! Szuperül nézel ki!!! ♥

    VálaszTörlés
  5. Így még jobb a hajad. :) De szerintem nem kell hozzá hosszabb frufru, így pont jó.

    VálaszTörlés
  6. Nono ezzel a frufruval tény jó és nagyon dögös vagy!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény