Már hét közepe van!:)

Hihetetlen, szaladnak a napok és lassan tényleg karácsony.:)

Tegnapi Fenyő koncert szuper volt, jót táncoltam és jó volt kicsit kikapcsolódni a csajokkal.:)

Ma este masszíroztatni megyek, miután letettem Amicit aludni.:))

Ma nagyon finit főztem, paprikás krumplit, virslivel és száraz kolbásszal.:)) Úgy beettem délben, hogy utána lefeküdtem és most keltem.:) Ama még alszik..) Most nagyon jól érzem magam. Kb. mióta Ama megvan max. 2 szer aludtam így délben, akkor is beteg voltam.

Ma még torna sem volt...majd ha Ama felkel, szerintem kimegyünk picit és utána nekiállunk. Vagy Réka comb vagy csípő lesz.:) Majd meglátom!:)

Gyönyörűen süt a napocska, de azért cidri van.:)

Jövőhéten már ajándékokat csomagolok...imádom.:))))

Ma jönnek át Bogikáék késő délután...de jóóó!:)

Szép napot mindenkinek!

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény