Réka 2010 felsőtest!

Ma ezt csináltam meg.
Tetszett, de szerintem a 2008 jobb.:)
Vagyis inkább változatosabb. Több a gyakorlat benne, színesebb.
Aztán lehet azért érzem így, mert mostanában edzek felsőtestre, anno mikor a 2008-at csináltam, előtte semmit nem edzettem felülre.:)
Ennek ellenére érzem a karomat és lehet jobban izomlázam lesz, mint a 2008-as után! Réka tud ilyeneket!:D

20 perc torna mára elég is. Holnap lenyomom a 40 perces csípő-fenék tornát, már amennyit bírok majd belőle, de belevágok.:))))

Ma borsó levest főztem. Én nem szeretem, csak Ama és Apa, így én szalámis szendvicset ebédeltem.:) Nagyon finom volt. Mostanában a hideg étel jobban esik!

Ma délután megyek a Varrónőhöz a gatyámért, aztán vásárlás.:) Holnap délelőtt Anyósomnál az oviban Karácsonyi Ünnepség, oda viszem Amit.:D

Nagyon hideg volt reggel, de sétáltunk egyet, kell a friss levegő!:))

1 hét 1 nap és Karácsony....jobban várom, mint eddig bármikor!:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény