Szakad a hó!!!:D

Igen örülök, ezt vártam...december van, ilyenkor az a szép, ha mindent fehér hólepel takar.:))

Ama most kelt...
Amíg aludt, befejeztem a lakás díszítését és megcsináltam a családtagok karácsonyi ajándékának kreatív felét.:))) Még van vele meló...de ez már nem lesz sok.:)) és sztem szép lett. Tény nem olyan mintha egy profi csinálta volna, de egyedi....:)

És szerintem ez a fontos.:D Mert ajándék nélkül nem karácsony a karácsony. Egy kis apróság kel mindenkinek, hisz a bontogatás öröme, az egész hangulat olyan, mintha az ember megint gyerek lenne. Ez jár mindenkinek! Nem kell h nagy ajándék legyen, mi egymásnak készítjük az ajándékot családon belül...és ez a legszebb benne.

Mai torna elmaradt...egész délelőtt kint voltunk és sétáltunk, piacoztunk, Jézuskának megvettük a fát, hogy neki csak díszíteni kelljen.:D

Ma megyünk a barátnőmhöz, aki 1 hónap múlva szül...édes Istenem, elszaladt az idő.:))))

Csodás szombatot mindenkinek!!!:D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény