Szépen süt a nap...

...de meg lehet fagyni. De nem érdekel, Ami felkel és megyünk ki. Két napja nem voltunka levegőn, már nagyon hiányzik!:) Majd felveszünk 3 réteg ruhát!:))) Amilyen fagyos vagyok, muszáj lesz!!!!

Mai ebéd: sárgaborsó főzelék. Nem kívánom, de kellett már valami főzelék a családnak.:)

Ma este Apával kimozdulunk, lehet most lejutunk moziba, de ha nem az sem baj, csak legyünk együtt.:)))

tegnap megkaptam Bogikámtól a Réka DVD-t....ma kipróbáltam a 0 perces álló részét, ami 45 perc....háááááááááááááz arra kellett rájönnöm, hogy bizony én 20 perces Réka tornákra vagyok kalibrálva. Napi 20 perc, max. 30 nekem az elég, karban tart és jól esik!:)))

Holnap 2010 Réka comb és a Magazinból felsőtest edzés.

Most, hogy már kezd vége lenni a a 28 napos Alakreform edzésnek
(végeleges cm adatokat, majd hétfőn teszek az Alakreform fülecskébe!), nekiálltam a 2010-es DVD-nek...mert már vágytam valami újra!

Csináltam képet a Program elején és ma. Azért látszik szerintem, még ha nem is nagyon a változás. Kilóban fél kilót híztam.:) De ugye az edzést tartottam, az étrendet nem.

KD.-Book

Ma elküldtem az adatokat Pufókának, szerintem ma vagy holnap felkerülnek az új adatok és hogy ki nyerte meg a versenyt!!!!:)))

Csodás napot!!!!

Megjegyzések

  1. Nonó Kedves!
    Ha így néznék ki mint Te,sírnék örömömben!

    VálaszTörlés
  2. Csini vagy, nekem is van ilyen pöttyös bugyim:) csak sokkal sokkal nagyobb méretű:S

    VálaszTörlés
  3. Igaza van Házisárkánynak, Szeretnék én is így kinézni. Nagyon szépen látszik a változás.
    Puszika

    VálaszTörlés
  4. Remélem egyszer nekem is sikerül "eddig" eljutnom! De addig még sok munka és kitartás vár... Gratulálok neked! Nagyon csinos lettél! :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény