utálom a bezártságot!

Dehát sajnos nem tudunk kimenni...szakad az eső, fúj a szél és nagyon hideg van.:(

De helyette főzök finomat: hagymás krumpli, szezámos rántott husival.:))

Ha Amica alszik tornázok egyet. Most főleg felsőtestre szeretnék.:)))

A táblázatot ma vagy holnap megcsinálom, mert senki nem küldött több adatot, így úgy veszem ennyien fejezték be a versenyt. Nagyon kíváncsi vagyok a végeredményre.:)))

Tegnap nem mentem masszíroztatni, nem volt kedvem, elküldtem Apát, én pedig lefeküdtem és olvastam, olyan jól esett. Ésss reggel Ama f8 ig aludt, velem együtt. Szuperül kipihentem magam.:))

Ma este vendégségbe megyünk hármasba! Holnap este pedig kettesben kimozdulunk Apával!!!!:))

Csodás napot nektek.:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény