8 hetesek lettünk!:))

Szalad az idő.....ma láttam egy pár hónapos Kisbabát és hihetetlen volt, hogy nemsokára megint lesz egy ilyen Picike Tündér a családunkban!:)))) Annyira várom már, hogy megszeretgessem.:)))

Köszönöm a sok kedves visszajelzést a riportra!:))

Ma kaptam levelet a Marie Clare magazintól, hogy nem választottak be az 1000 ből az 5 legjobb közé. Mindennek oka van!:D Ezért jött nekünk most Prücsök, mert ez az én utam. De tudtam is, hogy nem fognak, egy nagyon jó Barátnőm megmondta nekem, most a család az utam és nem egyszerűen, de elérem a karrieremben is a célomat majd!:)) Jól is van ez most így.:)

Ma pihi nap van, de ilyenkor is szoktunk Amival 1-2 gyakorlatot csinálgatni!:) Ami vezetésével persze.:)))

Hercegnőmet ma vittem vissza a dokihoz és teljesen jól van már!:DDDDDDDDDD Hála Istennek!!

Mai ebéd: tejszínes-kalifornia paprikás csirkemell, kukoricás rizzsel. Annyira finom lett.:) Rafinériát vettem és a szerint készítettem le. Ajánlom mindenkinek.:))

Pocakom kerekedik és nagyon boldog vagyok!:))))

Megjegyzések

  1. Kedves Nonó!
    Én most olvastam ,hogy Aminak kistestvérkéje lesz.Szívből gratulálok!Vigyázzatok Magatokra:)
    Bea

    VálaszTörlés
  2. Kedves Nonó!
    Nagyon cuki a pocakod, szerintem látszik már. :-)
    Puszi, jó egészséget!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény