Ananász!:)

Ma tízóraira megettem egy egész ananászt, isteni jól esett.:))

Ezt találtam az ananászról:

Az ananászban értékes bromélia enzimet találhatunk, amely nagy segítséget jelent a fehérje gyors emésztésében - az emésztést könnyítve természetesen az egész szervezet működésére kihat, hiszen részben tehermentesíti tápanyag feldolgozásunkat, így többek közt pozitívan hat a hasnyálmirigy, az epe, a máj és a vastagbél működésére is.

Az ananász igen gazdag, cinkben, magnéziumban és mangánban, így immunrendszerünket is erősíti. Harminc dekagramm ananász már fedezi a felnőtt számára a szükséges napi C-vitamin és mangánmennyiséget. Az ananász kiváló lázcsillapító, mely a betegségekkel, fertőzésekkel küzdő szervezet számára segíti a belső energiafelhasználás optimalizálását. Az ananász vértisztító és gyulladáscsökkentő szerepe is közismert, menstruációs fájások és egyéb kapcsolódó problémák esetén is sikerrel alkalmazható.

(szimnaptika.hu)

Megjegyzések

  1. Mostanában én is rá vagyok kattanva az ananászra és simán lecsúszik egy egész nekem is, ha nem is egyszerre, de elcsipegetve. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény