Egyenlőre nem lesz meghívós a blog!

Azt hiszem a lelkemnek megnyugvás egyenlőre, hogy nincs chat-box.
A meghívásos blog gondolata csak felmerült!
De egyenlőre, a boxot kivéve, minden más marad!:)))
Köszönöm a szeretet és a megértést!:)


Megjegyzések

  1. Szia Nonó!

    Most jöttem és olvastam az utolsó két bejegyzésedet. Eddig csendes olvasó voltam, azt hiszem pár napja lettem rendszeres követőd. Nagyon örülök,hogy nem lesz meghívós a blogod!! :)
    Csoda,hogy eddig bírtad azokat a baromságokat,amiket egyesek irkáltak! Én tuti eddig se bírtam volna! :D

    A kislányod nagyon cuki és egyszerűen tündéri, biztos a második is gyönyörű lesz,mert ilyen szülőktől más nem lehet :P

    Nagyon szeretem az élethez való hozzáállásod és azt ahogy az egyszerű, hétköznapi dolgoknak örülni tudsz, ahogy megéled őket! Szerintem ez a fajta életkedv példaértékű ebben az országban :)

    Én nemrég kezdtem el blogolni, ha van időd kukkants be hozzám! :)


    További jó blogolást!

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia Nono!

    Én 10 napja találtam a blogodra, és nem tudtam abbahagyni az olvasását. Nem túlzok, ha azt írom, hosszú órákon át ültem a gép előtt, és egyszerűen csodáltalak a kitartásodért, az életszemléletedért. MINDEN bejegyzést elolvastam aznap, nem tudtam abbahagyni. Hatalmas erőt merítettem belőled, nagyon-nagyon büszke lehetsz magadra és a családodra!

    Tudom, hogy az ember azt még elviseli, ha őt bántját, de a gyerkőcöt... gusztustalan emberek, akiknek nincs nagyobb gondjuk az életben, mint másokat bántani. Örülhetnek, hogy ők tökéletesek, biztosan nekik is van ennyi erejük, ilyen gyönyörű kislányuk, és fantasztikus párjuk. :P

    Bár nekem nem kell olyan messziről indulnom, mint anno neked, de erő mindenképpen kell az életmódváltáshoz, és ezt neked is köszönhetem!

    Köszönöm, hogy vagy és van a blogod, ami amellett, hogy hasznos, számomra szórakoztató is.

    V.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Na mégegyszer: szóval ha akarsz valamilyen visszajelzési lehetőséget, akkor egy regges fórumot kellene csinálni. Onnét bárkit ki lehet dobálni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény