Elképesztő mennyiségű levelet kaptam.:)

Ahogy időm engedi, meg is válaszolom mindet.:)

Sokszor kérdezi Ádus, miért írod a blogot, miért ennyire fontos?
Miattatok, akik ennyi kedvességet és szeretetet adtok nekem. Többen írtátok, naponta egy megszokott rituálé, hogy leültök és elolvastok engem, hogy erőt adok és ha nem is diétáztok, akkor is jól esik nevetni, vagy kis pozitív enegriához jutni, ebben a szomorú világban.

Többen szerettek mint ahányan nem...és ezért sem lesz meghívós a blog. Mert tudom, hogy még sok emberen kell segítenem.

A chat-box egyenlőre biztos nem kerül vissza. Nem vágyom az állandó vitákra. Aki szeretne velem beszélni, tudja, hogy érhet el.:)

Állapotos vagyok és nem szeretném, hogy egy percig is elrontsák a kedvemet, olyan emberek, akik semmit sem számítanak.

Sajnos Hercegnőm az előbb 1,5 órát sírt...szívem szétszakadt, most Apjával alszanak a helyemen, gyönyörűségeim.:) Ebéd még sehol, csendben maradok, had aludjanak. Ettem egy gyors szendvicset, így ma uzsi-vacsi lesz ebéd helyett. Borzaska lesz, hercegnő krumplival.:)

Nem szeretem a januárt, sötét, borús és pont egy éve volt Ami nagyon beteg...eltelhetne már...febr. már jobb, de a márciust már kimondottan szeretem.:D

Főleg, hogy akkor lesz a Kicsikém 2 éves és a Prücsökkel márciusban elmegyünk 4D-re.:) Kétszer megyünk, szerintem 18 hetes körül és 28 hetes környékén.:))

Lehet tornázok egy picit, de csak magamtól...szépen csendben!:)

Szép napot nektek!:)

Megjegyzések

  1. Nonó látod valamit akkor mégis jól csinálsz :)) Az irígy emberkékkel pedig ne foglalkozz, akik megérdemlik velük úgyis levelezel vagy ilyesmi. :))) Aminak pedig jobbulást :)

    VálaszTörlés
  2. nem is értem ki miért vitatkozik...nincs az embereknek saját gondjuk mást kell szapulni...hála Istennek én még egy rossz szót nem szóltam itt...
    Legyetek jók, vigyázzatok magatokra

    VálaszTörlés
  3. Szia Nonó!

    Örülök, hogy mégsem lesz meghívós a blogod.
    Én is napi szinten olvaslak, és olyan jó, hogy ilyen optimista, életvidám vagy.Maradj mindig ilyen!
    Jó látni a boldogságotokat! Annyi erőt adsz!


    Jobbulást Aminak!
    Vigyázzatok magatokra!

    VálaszTörlés
  4. Ne is tűnj el teljesen, rengeteg embernek ad erőt, kitartást a blogod és ez a lényeg! Nem ér annyit egy lelkisérült sem, hogy miattuk feladd a blogot és az eddigi jókedvű Nonót! ;) :) Jobbulást Aminak! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény