Holnap kezdjük a 9. hetünket!!:)

Őszinte leszek, olyan jóízűen tudok enni, mint még szerintem soha életemben!:))) Apa azt mondja élmény nézni, ahogy eszek!:DD

Amival 8 hetesen 1,5 kg-t híztam, most 1 kg plusznál tartok. De nem baj, a lényeg, hogy Prücsök egészséges legyen!:))

Az a helyzet, hogy 1,5 óránként ennem kell, különben hányingerem van. Nem sokat, de azért ez sokszori étkezést jelent, még akkor is ha csak egy kis kekszet, vagy müzlit eszek, arról nem beszélve, ha éppen csokit.:)))))

Net ezt írja:
A puffadás és a gyomorégés legjobb ellenszere a gyakori, kis mennyiségű étel fogyasztása. Fontos, hogy szentelj elég időt az étkezésnek, alaposan rágj meg mindent, és lehetőség szerint kerüld a zsíros ételeket. Alapvetően tartsd szem előtt, hogy a kiegyensúlyozott étrendhez naponta legalább öt rész zöldséget és gyümölcsöt, öt rész összetett szénhidrátot és öt rész fehérjét, tejterméket vagy zsírt kell bevinned a szervezetedbe - lehetőleg minél változatosabb formában.

Erre figyelek, mert mindent eszek egy nap.

Mai eddig zabpehely tejjel reggelire (f8), ezt felkéléstől számítva 1 órán belül meg kell ennem, különben hányingerem van. Majd 1 óra múlva (f9-9) 1 müzli szelet, majd a Péktől hazafelé (f11) 5 apró virslis falat( kis pogácsa fele 1) és mikor megsült megkóstoltam a Browniet (f12)...most 1 körül eszek töltött paprikát, rizs nélkül, olíva olajjal készült, hozzá 1 tk zsemlét fogok. Délután joghurtot biztos eszek és győri kekszet, vagy Zabfalatot, pici kávéval szoktam.

Nekem az, hogy figyelek arra mit eszek és észben tartom, azt hiszem már be van kódolva és életem végéig tart!:) Terhesen is és nem terhesen is!:))

Próbálok gyakran, keveset (mennyiségre) enni és változatosan. De nekem ma azok a virsli falatok...istenem annyira jól estek.:) És ami jólesik, azt is meg is fogom enni!!!

Ma tornáztam is, na és porszívóztam, felmostam, főztem, sétáltam, sütöttem....ma is húz picit a hasam, kicsit túlpörögtem megint.:) Dehát ilyen az igazi Nonó!:)

Amicim sokkal jobban van, sőt szerintem már meg is gyógyult.:)))) Erős Kiscsaj, de nagyon megijesztett minket!!!

Megjegyzések

  1. Szia Noémi,

    örülök, hogy jól vagytok, és Ami is meggyógyult. Kicsi tündérke..:-)

    Drága, ha nem haragszol meg rám, mondanék valamit. Kérlek, érezd magad jól, és ne foglalkozz most azzal, mit mennyit eszel, hány kiló jöhetne fel, mennyi jött idáig. Csakis magaddal, és a pocakodban növekvő kis csodára gondolj. Tudom pontosan, hogyha egyszer valaki nehezen megszabadul a kiloktól, nehéz nem rá gondolni, és mindig benne van az emberben a félsz. De a pocakosság csak egy állapot, egy gyönyörű, leírhatatlan csoda, ami egy kettő elmúlik, és ki kell élvezni. Enni annyit, és azt, ami csak jól esik. Olvasgatlak, látom, hogy próbálod magaddal is elhitetni, hogy a kilok nem érdekelnek, de ha kicsit mélyebben kutatunk a sorok mögött, akkor az igazság átjön.
    Drága, ne foglkozz most a kilokkal, csodás, gyönyörű nő vagy, azok a kilok meg úgyis lemennek..:-)

    puszi

    Szabina

    VálaszTörlés
  2. Szia,

    Igen, foglalkoztat....bizony figyelek nagyon, óvatos próbálok lenni.

    Nem érzem, hogy nem élvezem az állapotomat, imádok állapotosnak lenni, de szeretném ha egészséges testben, egészséges élet fejlődne.:)

    és ezért mindent megteszek.:))) Továbbra is.:)

    VálaszTörlés
  3. Szia Nono!

    Még soha nem írtam Neked, pedig évek óta olvaslak (akkor kezdtem amikor pár hónapos terhes voltál Amival). Én nem fogyókúrázom, mégis napi szinten követem ezt a blogot is. Nekem lelkiekben tudott ez segíteni. Én is ugyanolyan pozitív beállítottságú, mosolygós csaj vagyok, mint Te. Csak sajnos az utóbbi években ezt elnyomta egy nagyon rossz párkapcsolat. Szerencsére ennek vége lett 2 hónapja és azóta az igazi Szerelmet is megtaláltam. :) Előttem Te, inkább Ti 3-an mindig is egy elöljáró példa voltatok, hogy igenis létezik a mai világban is boldog család (hozzáteszem, az én családom is ilyen) és a fiatalok között is vannak még értékekkel rendelkező emberek. Megnéztem az új videódat és a végét meg is könnyeztem, amikor a Piciről esett szó. Gratulálok Nektek! :) Csak így tovább Nono! Puszi: Egy 24 éves lány...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény