Life magazin 3. riport!:)

Nagyon tetszett a riport.:)) Megint nagyon elégedett vagyok a Life tv munkájával.:) Gyönyörű benne Ami, aki akkor még nem tudtuk, hogy beteg lesz..::( és szerintem jól áll a rövid haj!:)))))

Ésssss, hogy azzal a Férfival lettem egy riportban, aki nekem egy óriási szakértelem, az ÉSZ fogyás szempontjából, nyílt, őszinte, nem kertel és IGAZA van, Tóth Tamás.:) Az egészben emiatt vagyok a legboldogabb, hogy Ő a másik riport alany!:))) Nagy tisztelője vagyok!:))

És a link:
http://videa.hu/videok/emberek-vlogok/meg-kell-orulni-98-kg-fogyas-tVml49HjX2y3q7Fk

Megjegyzések

  1. Szia Nonó!
    Megnéztem a műsort. Nagyon jó volt és adott egy újabb löketet :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép voltál és szuper volt a riport!!!

    VálaszTörlés
  3. Sajnálom, hogy nem láttam.
    Nem voltunk itthon, az oldalról pedig nem hajlandó lejátszani. :(

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm.:)

    Sajnálom Cat!:(( talán majd ha fent lesz a Life honlapján, onnan lefogja.

    VálaszTörlés
  5. Nonókám!
    Ügyi voltál és csinos,Amival együtt.
    Gratula és sok ölelés: lazsuci

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény