Nagyon jól érzem magam!:))

Ez köszönhető a napsütésnek és annak is, hogy Ami teljesen jól van.:) Nagyon jól érzem magam!:)

Már csak 4-et kell aludni és látjuk Prücsköt uh-n.....annyira várom már.:D

Érdekesség!
Imádtam a mekit, hamburger, pizza. És a terhesség elején kívántam is, de kb. 2 hete a szagától is rosszul vagyok, ami persze nem baj. Nem így a finom, házi koszttól. Na, attól nincs bajom....sőt.:) Ahogy mondani szokták, jó a huzatom.:DDDD

Mai kajcim:
F. tejeskávé
R. 1 tk zsemle, vajkrém, 2 sz párizsi
T. 1 ananász
E. Bolognai spagetti egy púpos kistányérnyi adag.:) kevés sajttal, durum tésztából.
U. joghurt, győri keksz lesz szerintem
V. még nem tudom.

Tegnap étterembe mentünk a családdal. Szuper jó hangulat volt és isteni ételek. Hát ettem is. Tálat rendeltünk, ettem gombás-májas töltött husit, ettem baconos-sajtos töltött husit is, ubi salit, köretet, aztán apával ketten 1 házi almás-fahéjas rétest.:))) Isteni volt.:))))

Képet indulás előtt készítettük:



Holnapi menü: húsleves és szalagos fánkot sütök (életemben először)...a fánkból jó lenne 2-3 nál többet nem megenni!:)

Tegnap tornáztam a Kismama 1 trim-re, ma a Kismama 2. trim-re. :) Jól esik a mozgás!:)

Szép hétvégét!

Megjegyzések

  1. A terhesség alatt termelődő hcg hormon felgyorsítja az emésztést is. Ezért vagy gyakrabban éhes.
    Szóval egyél nyugodtan, és élvezd minden percét ennek a pár hónapnak! :)

    VálaszTörlés
  2. Ezen a képen,sugárzóan szép vagy!:)

    VálaszTörlés
  3. Életed legszebb és legcsodálatosabb napjaid éled.
    örülj minden áldott napnak.

    lazsuci

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény