Nincs chat-box!

Igen...és nem is lesz. Meguntam!

A betegek, akik a nevemben írogatnak és azok akik beszólnak a 22 hónapos Kislányomra, tehetnek egy szívességet. Szégyelljétek magatokat!

Nem fogok emiatt egy rossz pillanatot sem okozni magamnak, hogy mindig amikor jövök, még nekem kelljen magyarázkodnom a saját blogomon. Befejeztem.

Sajnálom, akikkel használtuk a boxot, de sokakkal beszélek msn-en úgy is.:))))

Rövidesen meghívós lesz a blog is azt hiszem és csak azok fognak olvasni, akikkel napi kapcsolatban vagyok és akiket legalább pár levél erejéig ismerek is.

Sajnálom azokat, akik"csak úgy" találtak rám és sikeresen lefogytak, lehet nem levelezünk, mert csendes megfigyelők és ezzel tőlük veszem el a blogot, ami lehet fontos nekik.

Higgyétek el, nekem is fontos a blog...de nem minden áron.

Kezdődött, hogy kövér vagyok, aztán h magamutogató, nagyképű, anoerexiás, beteg, kórósan sovány, nagy orrú, kapa fogú. Azt hiszem elég sok mindent kaptam az elmúlt 1,5 évben...és ennek ellenére itt voltam és segítettem.

Aztán, a nevemben kezdtek írogattak, most pedig képesek azt írni, hogy 22 hónapos kislányomra, hogy ronda, hogy cumizik?? 22 hónapos...miért ne cumizhatna, akár egész nap? Mi köze van ehhez bárkinek is? És hogy meri egyáltalán a szájára venni a Lányomat?

Sajnálom a sok közönséges, akaratgyenge embert, akiknek fáj más boldogsága, mert azt sem tudja mit jelent a boldogság. Én boldog ember vagyok. Nekem a családom a mindenem...

Köszi a megértést!

Megjegyzések

  1. Sajnálom, hogy nem lesz többet box, de teljes mértékben megértelek, én már korábban levettem volna, kitartó voltál:) De nagyon betegek ezek az emberek, akik így élik ki magukat!
    És Nektek most egyáltalán nincs szükségetek arra, hogy ilyen hülyéken idegeskedj!
    Puszillak!

    VálaszTörlés
  2. KEdves Nono!

    Sajnálom, hogy megszüntetted a chatet, de megértem. Teljesen megértelek, ha engem bántanak az egy dolog, de a gyerekemet, azt már nem.
    Nem is értem, hogy lehetnek ilyen bunkók az emberek. Ne foglalkozz velük, mert ezeknek saját magukkal van bajuk, de ahhoz betegek, hogy ezt észrevegyék. Inkább olyan embert bántanak, aki boldog. Ez jól esik nekik. Ne keseredj el. Csoda édes kislányod van és csak ez érdekeljen.:), meg a másik pici a pocakodban. Ezek a rosszindulatú, irigy emberek elmehetnek a sunyiba.
    Kitartás!!
    Remélem azért tudom majd olvasgatni tovább a blogodat :)
    Szép estét Neked.
    Ölellek Ókidli (Ildikó:))

    VálaszTörlés
  3. Megértjük, hogy levetted. Igaza van Cininek, tényleg nagyon kitartó voltál...de ezek a beteg emberek nem változnak...:( Kár, hogy bántanak, mert abszolút nem ezt érdemled! De nyugtasson a tudat, hogy nekik ennyi az örömük az életben, neked pedig ezeket leszámítva az egész életed boldog! :)

    Puszi,
    Zsani

    VálaszTörlés
  4. Önző módon sajnálom, hogy így döntöttél, de teljesen igazad van. Csoda, hogy idáig is bírtad! Én a "csendes megfigyelők" közé tartozom, de nagyon sok erőt adsz nekem itt is, és a másik portálon is, ahonnan áttértél ide. Már másodjára olvasom végig a naplódat, és szerintem nem utoljára ... és amennyiben lehetőségem adsz rá, mindenképpen olvasni szeretnélek továbbra is, de persze ez a Te döntésed. :) Ne hagyd, hogy bárki is elrontsa a boldogságod! Puszi: Gréti(alias fura)

    VálaszTörlés
  5. Köszi Lányok.

    Tudom, hogy igazatok van, de minden mellett nem fogok azért én sem mosolyogva elmenni!!!

    Nem kérem h ajnározzák a lányomat, elég ha én gyönyörűnek látom, még ha elfogult is vagyok, de egy percig se bántsák, semmivel. Inkább szájukra se vegyék!!!

    Most volt egy zár. a következő a meghívós blog lesz...nem látom értelmét már máshogy.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon sajnálom, hogy egyes embereket a rosszindulat életet.Sajnálatra méltó...
    Megértelek Nonó.

    Ági

    VálaszTörlés
  7. Szia Nonó!
    Ez tényleg szörnyű... Az az ember tényleg NAGYON beteg aki a kislányodon keresztül akar bántani. Pofátlanság nem találok szavakat!
    Én lehet, hogy nem írok a chatre, de nagyon sok mindent tudtam meg a blogodon keresztül a fogyásról, mint praktikát vagy receptet.

    Nagyon vigyázz a babáidra és magadra, és az ilyen embereket pedig nagy ívben.... :P

    Szép estét!

    Zsaklina/ M.Zsuzsi

    VálaszTörlés
  8. Én is a "csendes olvasók" közé tartozom, bár itt csak a napokban fedeztelek fel. Egy másik oldalon viszont rendszeresen olvastalak, és olvaslak most is, ha elakadok.
    Belőled merítettem az elhatározást, most pedig az erőt a mindennapi küzdelemhez.
    Nagyon szeretem, ahogy írsz, és egy pár napja láttam a riportot Veled, és még szimpatikusabbá váltál nekem.
    Hidd el, nagyon sokak számára példakép vagy! :)
    A pici lánykádhoz pedig csak gratulálni tudok, annyira tündéri. :)
    Ebben az áldott állapotban, amiben vagy, nem szabad az irigy, rosszindulatú megjegyzésekkel foglalkozni!!!!
    Légy büszke a családodra, magadra, az elért sikereidre, arra amit véghezvittél! :)
    Csak gratulálni tudok, minden elismerésem a tiéd!
    Sajnálni fogom, ha már nem olvashatlak tovább, de megértem a döntésedet. Kívánom, hogy legyél nagyon boldog az élet minden területén! És köszönöm, hogy eddig is a segítségünkre voltál.

    Puszi: Krisztina

    VálaszTörlés
  9. Nonó jól tetted, bár nagyjából tudjuk hogy kik ezek a degeneráltak, de így nyugid lesz.
    Tartjuk a kapcsolatot úgy is!
    Neked most nyugi kell!

    Ami pedig gyönyörű,a lányom 2 éves kora után rakta le a cumit, napi 20 órába cumizott, na és?

    puszi nektek♥

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Írtam neked gmailre, remélem jó címre. Én is láthatatlan olvasód vagyok, igazából nem is fogyi (inkább híznék picit), párszor már leveleztünk a gmailes címeden. Én amúgy épp azért olvasom a blogod, nem a fogyokúra miatt, hanem mert más dolgokról írsz, amiért én irigykedek is, de nem a rossz értelemben, hiszen boldog vagy, azt hiszem elmondható minden értelemben, és ez a mai világban egy nagyon jó dolog. Az írásaiddal nem csak fogyás térén pozitív energiát adsz, küldesz az emberek felé, és ez nagyon jó, ha már az ember elfelejtené, hogy van olyan, hogy boldogság a földön, és létezik még igaz szerelem, stb...
    A kislányod gyönyörű, no meg a férjedre is büszke lehetsz minden téren :)), már ezt is írtam régebben, és bizony te sem panaszkodhatsz, de kérlek, növeszd vissza azt az állig érő hajadat, annyira de annyira jól állt, sokkal Nonósabb, szexisebb, hozzád valóbb volt, szerintem :D

    Egy szó mint száz: letojni minden, nullintelligenciával, de tele irigységgel rendelkező egyént!!

    Üdv: Sass Nikolett

    VálaszTörlés
  11. Kedves Nonó!

    Én is a csendes megfigyelők sorába tartozom, bár párszol leveleztünk már mailben. Én Neked köszönhetem, hogy lefogytam 11 kg-t és szeretnék még 5-öt! Előtted nem tudtam semmivel sem rávenni magam, hogy fogyózzak! DE teljesen megértelek! Ha az embert magát bántják, azon túllép valahogy, de amikor valamelyik szerettét, azt már nehéz tolerálni, pláne, ha a gyermekéről van szó! Bár nekem még nincs gyerkőcöm, de át tudom érezni! A Kislányod gyönyörű, csodás családod van! Kívánok kitartást, akárhogy is döntesz, és sok boldogságot és egészséget! És köszönöm, hogy eddig is kibírtad!

    Betti

    VálaszTörlés
  12. Nonó!

    Jó döntés volt és érthető minden józan gondolkodású ember számára.
    Aki akar úgyis megtalál. :)
    Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  13. Szia drága mi még a másik protálról ismerjük egymást.

    Hihetlen,hogy van az emberekenk az a csoprotja aki csak azt tudja elviselni aki pontosan annyira szerencsétlen,tehetlen mint ő.
    Ha meg nem igyekszik oda rántani a saját szintjére.....eddig rendben is.
    Na de mennyire kell évek óta a saját poklában vergődne valkinek,hogy bele keverjen egy gyönyörű ártatalan picike kislányt..............???
    Nincs is ehhez mit hozzá fűzni,és levegőnek kell nézi max.sajnálni...a nyomorultságáért.

    Benned meg annyira imádom ezt a rendíthetelen kitartást,elszántságot,vidámságot lendületet
    El ne tünj nekem:)))
    Puszillak

    Pala.......

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Én is csendes megfigyelőként, ámde minden nap olvaslak, elsősorban a pozitív gondolkodásod és vidám bejegyzéseid miatt.
    A jövőre nézve is sok boldogságot és hasonló sikereket kívánok, mint amiket már elértél az életmódváltás terén!
    Hiányozni fogsz!

    Melinda

    VálaszTörlés
  15. Kedves Nono!
    Nagyon sajnálom, hogy sokan megbántanak. Te tényleg egy vidám, tisztaszívű nő vagy - szerintem. Az akaraterőd és kitartásod pedig példaértékű! Én is az írásaidból merítek erőt a fogyásomhoz! Maradj ilyen mindig! Liána

    VálaszTörlés
  16. Szia Nonó ! Én bár nem olvastam a chat beszélgetéseket, de ha már eddig fajult a "beszélgetés" akkor jó hogy levetted :) Nem kell ez neked! Nem értem néha az embereket. Inkább fognák be a szájukat!!!
    Légy továbbra is ilyen amilyen vagy ! Boldog csinos kismama :)
    Ancsa

    VálaszTörlés
  17. Szia Nonókám!
    Egy világ dőlt össze bennem miután elolvastam az elhatározásodat. De megértem és elfogadom. Amici gyönyörű
    aki mást mond az irigységből teszi.Ezekről az emberi toprongyokról meg nincs mit mondani ez magáért beszél........!
    Nagyon fogsz-tok hiányozni! Köszönöm hogy ismerhetlek és
    erőt meríthettem belőled még így 56 évesen is. A Te ÁLDOTT állapotodban most legfontosabb a nyugalom. Vigyázz magatokra. Nagyon sokunknak példa értékű az életed. bízom benne hogy talizunk még ugye.valahol-valamilyen formában.Szinte a családomnak tekintetlek már. Mindig olvastalak azzal kezdtem a napot és fejeztem be.
    Ölelek és nagyon szomorú vagyok. lazsuci

    VálaszTörlés
  18. Szia Nonó!
    Teljesen megértelek hogy zárttá teszed a blogot.Én is csak csendes olvasó voltam eddig de nagyon nagyon sok erőt merítettem az írásodból.Remélem továbbra is olvasód lehetek.
    További szép napot és nem foglalkozz a rossz indulatú emberekkel.Sosem értettem mi vezérli őket.Neked most nyugalomra van szükséged és igenis csak a pozitív dolgokra koncentrálj.

    Nika

    VálaszTörlés
  19. Szia Nonó!

    Én sem bírtam volna eddig a sok beszólást, De igazad van, h levetted a boxot.
    Ne foglalkozz ezekkel az emberekkel nem éri meg. Az én lányom 26 hónapos koráig cumizott, de akkor is csak azért hagyta abba, mert szájfertőzést kapott :( Amici gyönyörű kislány :)
    Remélem még "találkozunk" :)

    Puszi Brigi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény