Sok gyümölcs!


Mindig szerettem a gyümölcsöt, de mióta állapotos vagyok, azóta nagyon. Főleg az almát, amit régen ki nem állhattam!:)

Minden nap csinálok gyümi salit és este ha nassolni van kedvem, azt fogom enni.

Ma nem tornázok, ma pihi nap van, majd holnap.

De nem is baj, fáj aderekam nagyon. Amival dokinál voltunk. Szegénykémnek nagyon csúnya a torka, ott felemelni, levetkőztet, ide tesz, oda tesz, Patikába, Pékhez sétálni, aztán haza teregetni, főzni....elfáradtam.:)

Amíg Ama pihizik én is. Nemsokára ebéd, bolognai spagetti...nyami.:)

Ma eddig szokásos zabpelyhet ettem tejjel reggelire és a Péknél 5 apró sajtos pogácsát tízóraira (fornetti nagyság).:) Ebéd a spagetti és a délutánt még meglátjuk, nem tervezek semmit, de azért figyelek.:)

A súlyom nőtt picit, 60,4 voltam reggel. De hetente szoktam nézni, mindig szerdán írom. És eddig szerdán mindig 60,1 voltam. Ez így jó is.:)

Szörnyű, ködös, vacak idő van!:((((

Azért mindenkinek szép napot!!:D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény