Sötét, borús nap a mai!:(

Szörnyű, utálom ezeket a napokat! Szegény Kicsikém is sokat sírt ma és láza is volt, de rájöttem, szerintem a fogacskája jön!:(((

Most jó kedve van, mesét néz és utána tornázunk egy nagyot hármasban!:)))

Mai ebédem spenót volt. Annyira jól esett.:)) Ezer éve nem ettem. Apa nem szereti, neki mákos tésztát csináltam.:)

Holnap 10-re jönnek a Life Magazintól, addig kis takarítás, smink, haj, köröm.:))) És előkészítem az ebédet, hogy mire lemennek, addigra oda tudjam tenni és frissen legyen kész. Batyuban, paradicsommal, hagymával sült csirkemell filét csinálok és fokhagymás joghurttal nyakon öntött egybesült krumplikat!:) Ma találtam ki.:)

Sütni jó ideje nem sütök, egy oka van...nem állnék meg 1-2-3 szeletnél...sajna tudom, hogy most nem menne. A család sem forszírozza, hogy süssek, Anyu, Apu (fő süti kóstolók!:) diétán vannak (jelzem kcal számolással már 5 kg-t fogytak!)))... Újévi fogadalom. Ami nem édes szájú, Ádus megoldja az édesség éhségét csokival!:))

Na, Ama kiabál, tojnázzunk!:)) Kérte had nézzen mesét, ha megunja szól és torna..így is van...szaladok!:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény