Tavaszi napsütés...

Imádom, hogy süt a nap...bár még mond havazást a héten.:( Az nem hiányzik és a sötétség, köd és hideg sem.:(

Amicikém alszik...ha felkel remélem eszik, aztán megyünk a dokihoz. Sétálunk egyet ebben a szép időben.:D Oda viszem kezdés előtt fél órával, hogy mi legyünk az elsők.

Tornáztam ma egyet Prücsökkel.:)) RR Kismama 1 trim. Jól esett, bár a kitöréseket nem csinálom már, attól húzódik a hasam, azt csinálom, ami jól esik.:))

Ma reggel nagyon éhes voltam, tegnap délben ettem utoljára érdemlegeset. Így reggel 2 kis szelet rozskenyér, szalámival, paradicsommal, majd egy kakaós csiga. Bizony nem kis mennyiség. Reggelit 8 kor ettem, de még nem vagyok éhes.:) Az ebéd paprikás krumpli, virslivel.:) Kenyér nélkül eszem, savanyúsággal.:D

Szép napot kívánok mindenkinek, aki teheti legyen kint egész nap.:)

...és köszönjük a gyógypuszikat!:))

Megjegyzések

  1. Szia Nono!

    Hova lehet Neked írni?Szeretnék kérdezni pár dolgot!

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást Aminak vigyázz magatokra.

    lazsuci

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük!!!

    Timi: nonoeletmod@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Nonó nagyon nagyon sajnállak és együtt érzek veled. Ha valamelyik gyerekem vagy Apa kicsit is beteg rettegek a legrosszabtól. Tiszta szívből kívánom, hogy Ami hamar meggyógyuljon.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény