11 hetesek lettünk!:)))

Lassan vége az első trimeszternek. Hihetetlen!:DDD

Ma nagyon álmos vagyok...Amira f6 kor kelt....súlyos volt!:(

Ma nem megyünk ki, mert basszus még bent is fázok, nem kint....vacak az idő!

Eddig rendet tettünk, reggeliztünk, sőt már tízóraiztunk is. Most nekiállunk főzni, paradicsom leves lesz és palacsinta nekik, nekem maradt spenót.:) Aztán játékot is válogatunk és felsőtestre tornázunk, majd délután jön Anyósom.:)

Ma reggel 7 kor ettem zabpelyhet tejjel és 9 kor remegni kezdtem, ennem kellett valamit. Ettem 2 virslit, 1 tk zsemlével és 1 müzli szeletet, most jól vagyok.:)

Minden hétfordulókor érzem, hogy prücsök több energiára vágyik, de most legalább sikerült müzlit ennem, csoki helyett!:))

Edzéstervem a héten:
H: RR Kismama torna 1 trim. 20 perc /PIPA/
K: RR Add Önmagad 3. felsőtest 30 perc, álló rész (20 perc) /PIPA/
Sz: RR Kismama torna 1 trim. 20 perc /PIPA/
Cs: RR 2010 felsőtest program, álló rész (padon hasalást kihagyom.:)
P: RR Kismama torna 1 trim. 20 perc

Mindenkinek szép napot kívánok, a csúnya idő ellenére is!:D

Megjegyzések

  1. Éerdekes, ma Marci is fél hatkor kelt. Soha nem szokott ilyen korán. De itt legalább süt a nap, így mi sétáltunk egyet délelőtt.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény