12 hetesek lettünk!:)))

Bizony, elszaladt ez a 12 hét nagyon gyorsan.:))) és a többi is ilyen gyorsan elfog...sajnos.:(

Ma isteni töltött káposztát készítek...bizony jó kis "diétás" menü. Bár szépen sovány darált húsból, pici olíva olajjal készítem, a gombócba is pici rizst tettem csak.:))) Jó kis teljes kiőrlésű, magos zsemlével és én tejföl nélkül szeretem.:)) Sokat nem ehetek, mert felfúj, de már alig várom, hogy készen legyen!:)))

Ma eddig reggelire kefirt ettem, tk zsemlével, tízóraira még nem tudom mit fogok.:)

Mai torna, szokás, mint minden kedd-csütörtökön Felsőtest torna. A héten mind a két napon a 2010-es felsőtestet csinálom, a step padon hasalós részen kívül, az az egészből kb. 2 perc....A többit súly nélkül, csak szalagot használok!:)

Holnap Farsangra megyünk Oviba (Ami boci lesz, Ő választotta.:), az Anyósomhoz. De ma de. is megyünk az Oviba, mert lesz valami kis rendezvény.:D Anyósom ilyenkor úgy örül, ha megyünk, mi pedig szívesen vagyunk ott.:D

Hétvégére is van programunk...és vasárnap Apa is velünk lesz egész nap!:))))

Csodás napot mindenkinek!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény