Betegecskén...

Jobban vagyok, mint tegnap, de még nem az igazi. A baj az, hogy már Aminak is rossz kedve van és folyik az orra...:((( Apa is még mindig vacakul van!:( Jöjjön a tavasz...menjenek a bacik!:D

Ma semmi dolgom. Tegnap Amival kimentünk sétálni, addig Apa felporszívózott és felmosott, jó nagy kereszthuzatot is csinált...egy Tündér.:))) Én letörölgettem picit....így ragyog a lakás.:)) Ma főznöm se kell, mert Anyósom Névnapjára megyünk.

Lesz isteni brassói, krumplival, salátával és zserbó!:))) Én kérésem, hát 2 kockánál többet nem kéne ennem....!:D

Apának be kellett mennie elintézni valamit a Dógozóba (ahogy Ami mondja) és Ami elment vele...szeretem ha együtt mennek el. Kell nekik is, hogy ketten legyenek, fontos!:)))

Így most megyek olvasni és pihizni, még van 20 percem, hogy megjöjjenek.:)))

A megfázáson kívül szuperül vagyok...holnap uh!:) ÉLJEN!!!:)

Megkerestek a Life tv-től!:)
Lesz március közepén egy Slimexpo elnevezésű rendezvény a Papp László Sportarénába, ahol fogyival, életmóddal, egészséggel, szépséggel kapcsolatos fesztivál lesz. Itt a színpadon fog a Csák Tomi beszélgetni emberkékkel, köztük velem is.:)) Szívesen vettem a meghívást, kis családi program lesz.:)

Megjegyzések

  1. Gratulálok az elért eredményedhez.Remélem én is
    hasonló eredményt fogok elérni.Jobbulást az egész családodnak!Üdv :Anett

    VálaszTörlés
  2. Na,jól van.Majd jobb lesz meglátod.Holnap megint kicsit könnyebben lesztek!

    Milyen jó érzés lehet,amikor megkeresnek a sikered miatt.:)Biztosan jó lesz.Ilyenkor irigykedem kicsit a Bp. és környékén lakókra.Nekünk is jól jönnének az ilyen szupi rendezvények:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény