Csodás idő!:)))

Tegnap is egész nap kint voltunk és asszem ma délután is megyünk sétálni!:))) Motorozik Ami, játszóterezünk!:DDD

Délelőtt dolgom volt, porszívózás, felmosás, főzés és még van hátra a vaslásból...

Ami 10 kor bement aludni, hogy Ő elfáradt!:D

Mai ebédke: lencse főzelék. A tegnapi szecsuáni csirke isteni volt. Bár csak nekem ízlett, Aminak és Apának nem, én megettem mind.:D

Pocakom nőttön nő!:) Jövőhéten hétfőn uh!:) Alig várjuk!:D

Apa kedvenc sütijét is megcsinálom ma, Albertkekszes süti, csak meg kell kenni csoki pudinggal::D

Tegnap tornáztam a RR Kismama 1 trim 20 p...ma felsőtestre fogok, de szerintem ma csak este. Tegnap is este jutottam el a tornáig.:) De nem baj...

Tegnap Apa elvitt minket fagyizni, nagyon kívántam a fagyit, de olyan rosszul esett...:D Most egy darabig biztos nem kell!

Büszke vagyok nagyon Anyura és Apura, már majdnem 10 kg-t fogytak...olyan csinosak. Mondjuk különben is szuper formában vannak szerintem!:D De most aztán főleg.:D

Előszedtem és kismostam a Kismama felsőimet...volt benne olyan, amit Amival nem is hordtam, mert alapból kicsik voltak, most olyan kis csinike.:DD

Szeretek szépen öltözni és szerintem Kismamaként meg főleg szépen kell, hisz egy Nő állapotosan a legszebb!:D



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény