Ha szerda...akkor: MÉRLEGELÉS!

Ma reggel megvolt a mérlegelés, 2 kg-t híztam eddig. Reggel 62,1 kg voltam. Ugye 60,1 kezdtem.:) Elégedett vagyok.:) Főleg mert nagyon jó ízűen és nem keveset eszek. Próbálod oda figyelni, de amit kívánok, azt meg kell ennem.:D

Terv az volt, hogy az első trimeszter alatt max 2 kg-t hízzak. És akkor még nem gondoltam ilyen étvágyam lesz....ez még meglehet.:DDD

Jól érzem magam!:DDDD Boldog vagyok.:)))

Apa minden nap megdicsér és olyan jól esik mindig.:DDDD

Mai ebéd: spenót...nagyon kívánom. Már kész, de húzom az időt legalább f12 ig.:))) Ma eddig kefirt ettem egy tk. zsemlével, tízóraira pedig egy fél sajtos perecet, Ami hagyta nekem.:D

Délután 4-5 ig jó is vagyok, aztán megéhezem.:) Tegnap este 2 szelet kukoricás kenyér, vajkrémmel, hagymával, majd két pici szelet Albertkekszes sütike.:)))

Mindenki azt mondja, a hasam nőtt csak és a cicim, sehol máshol nem látszik. Én úgy látom a csípőmre és derekamra is kezd rakódni::) És a mellkasom sem olyan csontos már. De ez normális. Szerintem igazi lányos pocim van eddig. Nem előre húzó, hanem terjedelmes kezd lenni.:))) Mostanában úgy érzem lányom lesz...de ez naponta változik.:D

Szép napot!:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény