Lassan vége az 1. trimeszternek...10 hetesek lettünk!

Az ember kis sem tudja élvezni és az áldott állapot is véget ér és a Picik is olyan hamar felnőnek. Kicsit telhetne lassabban az idő kereke!:)

Továbbra is szuperül vagyok....étvágyam féktelen:D Vacsora csípős kolbász, hagyma, bagett.:))) Háááát...isteni volt.

Kiélvezem minden pillanatát az állapotomnak. Simizem a pocim, sokat beszélek Prücsökhöz, ha kolbit kívánok azt eszek, ha gyümölcsöt akkor azt.:D Jól érzem magam...és ez a legfontosabb, mert akkor Prücsök is jól érzi magát!:D


Megjegyzések

  1. szia, nonó!

    csak pár napja találtam a blogodra, de már látom rendszeres olvasója leszek. :) nagyon sok hasznos dolog van rajta- még vissza kell olvasnom.. :)
    segítségeddel kitűztem a céljaimat és vezetem én is, hogy mit eszem és tornázok mindennap 20 vagy 50 percet (egyik nap 20at, másnap 50et).

    sok sikert neked! kívánom, hogy teljesüljön minden vágya!

    boldog babavárást!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Panni,

    Köszönöm, nagyon aranyos vagy..:))

    Mindent bele, menni fog, ügyes vagy.:)))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény