Lehet sok mindent mondani...

De én úgy gondolom, hogy mindenki, ahogy tud úgy tesz azért, hogy a legjobb formáját hozza, ha kell egy életen át.

Többször dicsértem és dicsérem is Rubint Rékát, mint nőt és Kismamát is. Az Ő tornái segítségével hoztam magam formába és érzem jól magam Kismamaként is.

Persze lehet mondani, h neki könnyű, mert van neki miből és könnyű ha nem kell gondolkodnia sem azon, hogy mit egyen, mert adott és könnyű a Férjén felkapaszkodva...stb stb. Rendben.

De nekik ez az életük, együtt elértek valamit, amit más nem Magyarországon. És most az lényegtelen erről kinek mi a véleménye...drága termékek-e vagy nem, egészségesek-e vagy nem. Ezt mindenki maga döntse el. Én tisztelem a munkásságukat. Annak ellenére, hogy nem update-tel fogytam le, minden elismerésem az update rendszeré, is.

Véleményem szerint, sok féle diéta van, igazából minden a kitartáson, akarton, tudatosságon múlik.

Rékának a teste a védjegye, Ő ebből él. Nekik a saját testük a legjobb reklám...és ez így van jól.

38 hetes Kismama és szerintem nincs mit takargatni...minden elismerésem az Övé.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény