A mozgás tényleg életforma.:)

Tudjátok ezt most látom igazán...hogy nem edzhetek.:) Még ha csak napi 20-30 percet is...nagyon hiányzik.

Az a helyzet, hogy mikor diétába kezdtem, nehezen vettem rá magam a heti 3-4 tornára...szenvedve, de csináltam. Aztán kezdtem könnyebb lenni és elkezdtem szeretni tornázni. Lassan már nem kötelező tevékenység volt, hanem kikapcsolódás, jól eső, napi hobby lett.:))

Azt hiszem tudom mitől van a vérömleny. Most, hogy nem emelem Amit, jöttem rá, rengeteget emeletem, cipeltem...most már csak az etetőszékbe teszem bele...napi 1-2 szer emelem meg. Biztos vagyok benne, hogy nem a torna az oka az ömlenynek.

Ennek ellenére jobb félni, mint megijedni, így nem tornázok...legalábbis nem tornázok comb, csípő és fenékre. Mert azok azért dolgoztatják a hasizmot is...stb. De két naponta felsőtestre szoktam edzeni, súly nélkül, és vádli gyakorlatokat is csinálok.

Szépen nézek majd ki...nagy has, fenék, széles csípő, izmos kar és vádli. De legalább már azzal beljebb leszek.:)))

Remélem csüt. a 4D-n már nem lesz ömleny, mert tudom, hogy Prücsök is szereti a tornát.:)))

Látom magamon, hogy kezdek azért átalakulni...szélesedik a csípő, nő a cici, alakul át a formám, ami teljesen természetes, hisz dolgozik a természet...anyuka formám lesz. Jó, mert most nyomon tudom követni ezt a változást, Amival, mikor állapotos voltam, annyira nem látszódott ez a folyamat.

Drukkoljatok, hogy megint had tornázzak Amival és Prücsökkel, mert hiányzik!:)

Megjegyzések

  1. Szorítok!!!!Minden rendben lesz:):)

    VálaszTörlés
  2. Nono, régóta olvasgatlak már, számomra példaértékű, amit véghezvittél!
    Ahogy a mostani írásod elolvastam, reménykedni kezdtem.
    Az életmódváltásom egy hónapja kezdődött, a diétával semmi gondom, de mozgásra még nagyon nehezen szánom rá magam! Ugyanakkor, agyilag teljesen felfogom, hogy anélkül nem fog menni a változás!
    Bizakodom!Lehet, hogy még számomra is hobbivá válik a torna??
    Kívánok neked sok örömet,s vigyázz magadra!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény