Szerda, akkor mérlegelés!:)

Hát, odatettem magam...61,9 kg vagyok. Ajajjjj, ennyi volt a célom a 12. hétre. Kicsit beelőzőtt.:D

Tények: mennyiségre sokat eszek és tény hazai kosztot kívánok, nem meki, pizza....de jól esik az édesség és sok szendvicset eszek, fehér zsemle, felvágott, zöldség, sajt.

Tegnap beszélgettük Ádussal, hogy egyértelmű, hogy a Pici az első, mert ha nem így lenne és így akarom, akkor még egy dkg nem híztam volna, kívánósság ide vagy oda. Mert ha azt mondom nem eszek, akkor azt tartom. De!

Prücsök a legfontosabb, hogy Ő megkapjon mindent. Hiszem, hogy amikor kívánok valamit, azt Ő is kívánja és fontos a fejlődéséhez.

Nem vagyok elkeseredve, mert tudom, hogy ez életem legszebb időszaka (második) és élvezni fogom, főleg, hogy szerintem több Kisbabánk már nem lesz, mert mindig kettőt szerettünk volna. Aztán ki tudja???:))

De mától írom ide is, hogy mit eszek, az nekem is egy kontroll.

Egy biztos, nagyon nagyon boldog vagyok és Apa szerint egyre szebb és vidámabb!:) Kell ennél nagyobb bók???

Felébredt a Hercegnő...szaladok!:D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény