Az elmúlt két nap, borzalmas volt...

Ledöntött a lábamról a hányás-hasmenés vírus. 2 napig rettenetesen voltam. Erőm, a végére semmi nem maradt, csak feküdni tudtam, 90/50 vérnyomással felkelni sem volt erőm.

Mára már jobban vagyok.:))) Végre...mert a tehetetlenséget gyűlölöm a legjobban!

Étrendet nem tudok írni, az elmúlt napokban, vízen és zsemlén éltem, más nem csúszott, a keksz sem. Pici húslevest ettem, kb. 1,5 dl-t. Ma eddig 1 vajas zsemlét ettem. Az ebéd roston csirke lesz, pici rizzsel, kímélő étrend.:)))

Drága Kisfiam továbbra is jól érzi magát, kis szíve kalapál gyönyörűen.:) Édes Kislányom pedig egy okos, Tündér Hercegnő...nagyon büszke vagyok rá. Az elmúlt két napban mindent, amit kértünk, szó nélkül megcsinálta. Megértette, hogy Anya beteg és nagyon okosan viselkedett.:))))

Mindenkinek szép vasárnapot!:)

Megjegyzések

  1. Jobbulást neked és a gyerekek nagyon okosak :) Ez igaz a te tündérhercegnődre is :)

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást!!Örülök h már jobban vagy!!

    VálaszTörlés
  3. Nonokám, jobbulást kívánok!! Vigyázz magatokra!!
    Millió puszi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény