Azért érzem az időátállítást!

Ami ma f6 kor kelt, ugye akkor már f7 volt...de éreztem én, hogy az még csak f6.:)))) Nagyon álmi vagyok.:)))

Most 11 óra, főznöm kéne, de még annyira de. hangulatom van, nem hiába ilyenkor 10 szokott lenni....

Már megjártuk a Spart, vettünk pár apróságot Amival, 1 órát sétáltunk. Ma lenne torna, de egyenlőre fáradtka vagyok hozzá...

Mai ebéd: brassói :D

Mai kajcim eddig:

F: 2 dl tejeskávé
R: 1 db bundás "zsemle", 1 bögre cseresznyés tea
T: 3 szem eper
E: brassói, 4 kis kocka mogyorós Milka
U: 1 Cerbona csokis müzli, 3 falat banán (maradék:))
V: Fitness gabonapehely, tejjel (müzlis tálnyi)

Délután Apa dolgozik...meccse van.
Kimegyünk mi is Amival, addig is vele vagyunk.:)))

Szép napot mindenkinek.:))

Megjegyzések

  1. Tetszik az új jelmondatod, a blog tetején:)
    És nagyon -nagyon csini kismama vagy:)
    Ami pedig egyre szebb!!!!:)

    Puszi nektek!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Dusika, ezt a Réka szokta mondani, és szerintem nagyon igaz!:DD

    Puszillak

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény