Csodálatas 3 nap, össze-vissza evés!

Az elmúlt 3 nap, annyira fantasztikus volt, régen volt lehetőségünk ennyit együtt lenni. És még van 1 nap!!!!:D

Viszont nagyon, nagyon sokat ettem...sok finomat és sok felesleges vackot is. Érzem, hogy tele a gyomrom, a testem...

Így ma tisztító napot tartok, hogy holnap a mérlegelős napomon, nehogy szívinfarktust kapjak a mérlegen. Szerdán megyek a dokihoz és nem szerettem volna 63 kg fölött lenni. Az 3 kg a 16 hét alatt, még belefér!!! Amival is 16 hetesen 3 kg plusznál tartottam. És azt tartottam a 20. hétig...hajrá Nonó!!!

Mai kímélő étrendem alapja: tejtermék, gyümölcs, zöldség, hús és kis ch is. Remélem picit helyre teszem vele a gyomrom, mert tényleg az elmúlt 1-1,5 hétben nagyon sokat ettem. Nem akarok elvonni semmi magamtól, de azért ez már határtalan evészet volt.

Mai tornázok is egyet Amicivel!:)

Tegnap rengeteget sétáltunk. Voltunk fagyizni, majd a meglepi program: Budai Várban, Siklóztunk, sétáltunk, Ami motorozott, csodálatos idő volt!:))) Utána autóztunk, este filmeket néztünk.:DDD

Ma még nem tudom, hogy hova megyünk, de tutti megint ki-ki-ki a természetbe, napsütés és együttlét!:))))

Csodás napot!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény