csodálatos vasárnap!:)

Már jól indult a nap, mert Ami f7 ig aludt....kb 2 hete f6 kor kel.:)) Most ez az 1 óra sokat jelentett.:)))

Tegnap hazafelé a Slimexporól, 7 kor elaludt és úgy aludt reggelig.:)))) Elfáradt, ahogy mi is. Mert végül 4-re oda mentünk és 5 helyett 6 kor kerültünk sorra, csúszás volt. Csák Tomi megint profi volt és nagyon kedves, már szinte baráti csevegés volt.:)))

Viszont a Slimexpo nem volt nagy csoda.
Alig voltak, mindenki unott arccal. Ami tetszett, hogy találkoztam Erős Antóniával, Czanic Balázzsal, Norbi is ott volt, Zoltán Erik a Férjével, Fresh Andi. Ami a legszembetűnőbb volt, hogy élőben sokkal szebbek, helyesebben, mint a tévében. És sokkal vékonyabbak. Erős Antónia egy gazella és Fresh Andi is annyira csinos!!!

Vettem Norbi Master mix keveréket liszthez, azzal fogok mostanában sütni, fele-fele arányban kell a fehér liszthez adni és így a liszt ch csökkentett lesz, rostban és fehérjében gazdag.:) Egy próbát megér.:D

Élmény volt, csak kicsit jobb szervezésre, programokra számítottam.

Ma pihenés lesz nekünk.:) Délben egy finom ebéd a kedvenc Éttermünkben.:)

Most tornáztam 8 kor, mert Apa elvitte magával Amit a "Dolgozóba".:) Mert van 1-2 apró dolga...így tornáztam, rendet tettem, összekészültem. Amíg nem jönnek reggelizek és pihenek picit Olival.:)))

Mindenkinek csodás napot és aki teheti menjen ki a szabadba...mi is ezt fogjuk tenni...ragyogó napsütés van.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény