Édes Kisfiam...

Boldogságunk határtalan, magától a ténytől is, hogy lesz egy csodálatos Kisbabánk, aki egészséges és gyönyörű. Az emberekben van egy: fiút vagy lányt akarok érzés. Én Aminál lányt szerettem volna. Most annyira mindegy volt, fiút éreztem, de lányt hittem.

De most, hogy kiderült Kisfiú, óriási öröm ez nekünk (mint ahogy a lánynak is nagyon örültünk volna:). Ezt az tudja igazán, aki átélte. Mikor megtudja az ember fiú vagy lány van a pocijában, onnantól az a természetes és annak örül határtalanul.:)))

Mindennek oka van! Annak is, hogy egy Kislány és egy Kisfiút is kaptam az Élettől!:))))) Nagyon szerencsés vagyok.:)))))

Mai kajcim:

F: tejeskávé
R: 1 sz rozskenyér, 1 sz sonka, 1 sz sajt
T: 1 epres joghurt, 2 ck.mentes zabkeksz
E: Paradicsomos-mozzarellás makaróni, 1 kinder csoki
U: nem tudom
V: nem tudom

Mai torna=séta. Ma már voltunk kint, de megyünk délután is, mert csodálatos idő van!:DDD

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény