Eperdarabos-zabpelyhes muffin!:)

Szerettem volna sütni valami, finom és könnyű, picit nyárra emlékeztető édességet. Ami imádja a muffint, így azt vettem alapul....nagyon finom lett!:)

Hozzávalók:

10 dkg rétesliszt

10 dkg master mix U1
5 dkg zabpehely
1 cs. sütőpor
4 db tojás
10 dkg xilit
5 dkg margarin
1-1,5 dl tej
(amennyit felvesz, jó állagú tészta legyen)

4 db eper

A tojásokat habosra vertük, bele tettük a xilitet és a margarint. Külön tálba kevertem a száraz anyagokat, lisztek, zabpehely és sütőport. Összekevertem, majd bele a tej és a pici darabokra vágott eper.

Formába töltöttük és 190 fokon, 20 perc alatt, szép aranybarnára sütöttük.:))

Összesen 1852 kcal. Nem kevés...xilit és a margarin megnyomja. Lehet mesterséges édesítővel készíteni, akkor mínusz 240 kcal, de a margarin kell bele!

Nekem 12 szép darab lett. 155 kcal/db

Jó étvágyat kívánunk!:)






Megjegyzések

  1. szia!

    még nem szóltam hozzá a blogodhoz, pedig nagy példaképemnek tartalak! amikor először bukkantam erre az oldalra, valami két órán át nézegettem az írásaid, videókat! :)
    aztán átkukkantottam a másik blogba is, ott meg megint jó sok időt eltöltöttem, végül már a barátommal együtt olvadoztunk, milyen édes, gyönyörű kislányod van! (én is ilyen aranyos kis szöszi kislányt szeretnék majd pár év múlva :))
    tervezem egyébként, hogy majd az elejétől visszaolvasom a fogyásod történetét, mert nagyon kíváncsi vagyok, hogy érted el ezt a mostani állapotot, amikor csak úgy sugárzol!
    no mindegy, nem ódát akartam zengeni hozzád, csak azért írok most, mert annyira guszta ez a recept, hogy ebben a szép napsütésben el is indulok boltba pár hozzávalóért, kedvet kaptam valami fincsi sütéséhez! :)

    csodaszép napot nektek! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Fülike.:)

    Köszönöm a kedvességedet!:)))

    A sütihez jó étvágyat.:DDD Nagyon fog ízleni.:))))

    Szép napot neked!:D

    Ahogy felkel Ami mi is megyünk ki és be sem jövünk estig.:DDDD

    VálaszTörlés
  3. Nonó! Nem lett túl édes? A xilit nem 4x édesebb mint a cukor?
    Milyen xilitet használsz? Norbisat?
    Köszi

    (nagyon guszta süti)

    VálaszTörlés
  4. Szia Judic,

    Nem ez sima xilit, ebből annyi kell, mint a sima cukorból.:)

    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Nagyon guszták a muffinok,szerintem én is kipróbálom hétvégén!
    Köszi a sok sütis receptért, ez nagy segítség az édességrohamok idején!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény