Epres gyümölcstorta, a gyerekek kedvence!:)



Ami szülinapjára készítettem, de azóta sem volt időm leírni a receptet!:))) Nagyon finom és egyszerű!:)

Hozzávalók:


4 tojásos piskóta:
4 tojás
4 evk. xilit vagy eritrit
2 evk. tönköly liszt (fehér)

Puding készítés:
3 dl tej
1 csomag epres puding
2 evk. xilit

15 dkg eper

Többen kérdezték, hogy készítem a piskótát. Nagyon egyszerű: 4 fehérjét kemény habbá vertem, majd ebbe belekevertem a xilitet, a sárgája és a lisztet. 

Végig habverővel dolgoztam.
Pudingot a szokott módon elkészítettem, majd a piskótára helyeztem 

és a tetejét díszítettem az eperrel.:)

Összesen: 1030 kcal lett és 8 szép szelet lett belőle.
1 szelet: 128 kcal.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény