Ezerrel pörgök ma!:)

Nagyon jó kedvem van és ezerrel pörgök.:)) Pedig be vagyunk zárva és sötét is van, meg borús az idő, de nem érdekel.:)))

Ma már mostam 2 adagot, teregettem, ruhákat pakoltam, mosogattam, főztem, kisebb takarítás a nappaliban, Anyósomtól kapott édes pillangó díszeket feltettem a virágok mellé... Majd fürdő nagytakarítás, közben Amival játszottunk sokat.:))) Most alszik, én is pihizek.:)))

Mai kajcim eddig:

F: 3 dl tejeskávé
R: müzli tálnyi Fitness gabonapehely, tejjel
T: 1 tk. zsemle szalámival, 1 Norbi rudi
E: carbonara spagetti (durum), 2 kocka Norbi csoki
U: ajajj: óriás, pudingos palacsinta.:)
V: 1 nagy ananász és egy pöttyös guru

Bizony édesség kívánós napom volt!;)

Mindenkinek csodás napot!:)

Megjegyzések

  1. Itt kezd sütni a nap (Gyömrő), küldöm felétek is.:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi....nálunk is kezd világosodni, napocska még nincs, de végre nem kell villanyt gyújtani!:D

    VálaszTörlés
  3. Szia Nono!
    A Carbonara receptjét megosztanád velünk? Nagyon érdekelne! :)

    Köszi: Dia

    VálaszTörlés
  4. Szia Dia,

    Nagyon egyszerű, mert porból csinálom, csak sonka és tejet veszek hozzá.:))))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény