Hááááááááááááát...

...az úgy volt, hogy este már csak karalábét és répát...terveztem.

Aztán meghozta a Nővérem a frissen sütött sajtos-tejfölös lángosokat. Istenem, én esküszöm ilyen finomat még életemben nem ettem.:)) 1 lángost ettem, de az annyira nagyon jól esett nekem.:)))

Ma nem mértem magam, majd holnap...hát nem hiszem hogy 63 körül maradok, most nagyon belehúztam. De nincs több szülinap, hétvégén Apa melózik, nincs közös evészet, így talán jobban tudok figyelni majd.:)))

Ésss, nem írom előre mit fogok enni, majd visszamenőleg, mert soha nem azt eszem végül.:))

MA 2 ÉVE, HOGY DRÁGA ÉDES KISLÁNYUNK MEGSZÜLETETT!!!!!!
Isten éltessen sokáig Kicsikém!:) Nagyon szeretünk!:)

Ma sütök neki, epres gyümölcs tortát!:)



Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény