Hétvége...

Készülődünk Amici 2. szülinapi party-ára, ami vasárnap délután lesz.:))) Ma egész délelőtt sütés, főzés lesz.:)) Remélem minden nagyon finom lesz!!!!:D

Tegnap délután egy hirtelen ötlettől vezérelve átvittünk Amit a Mamához, (Anyós) aki nagyon örült neki és Ami is a Mamának, mi pedig elmentünk moziba, a Kellék Feleségre...annyira jó volt. Előtte gyros, moziban popcorn, utána fagyi....ma nem álltam mérlegre inkább.:(( Már szerintem kúszók a 64 felé.

De jól érzem magam, imádom a finom (néha nem túl egészséges) hamikat és sokszor nem tudok ellenállni, hát ez van.:))))

Talán nyáron a dinnye és barack szezonban könnyebb lesz.:)) Nagyon várom a nyarat. Főleg azért, mert kint tudunk lenni...

Tegnap is tornáztam, ma kihagyom...egyrészt, mert izomlázam van a fenék tornától, amit most egy darabig nem csináltam, másrészről sok sok dolgom van!:))

Tegnap azt hiszem, már éreztem apró mocorgást a pociban...Olika jelzett!:DD Kicsi Kincs!:D

Mindenkinek szép napot!!!:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény