Húzós napunk volt...

Már reggel húzósan kezdődött, mert Amicike f6 kor kelt...

Aztán 8 után elindultunk gyalog a Kutyakiállításra, jó nagy emelkedőkön toltam fel a babakocsit, míg odaértünk gyalogosan, majd ott is mentünk jó pár kört és haza....2,5 órát sétálunk.

Ami aludt egyet, majd csajos délutánt tartottunk, mert Apa egész nap dolgozik, így kettesben, bocsánat hármasban voltunk, várjunk csak, akkor mégsem csajos nap volt, Oli volt a gardedamunk..)))

Szóval Camponáztunk egyet, sétáltunk, nézelődtünk.:))) Utána kimentünk Apához a meccsre, ott is elvoltunk 2 órát és most értünk haza....hulla fáradtak vagyunk.:D

Mai torna, pipálva.:))

Kajcim ma:
F: tejeskávé 3 dl
R: 1 tk. zsemle, vajkrém, 2 sz. füstölt sajt

T: 1 müzli szelet és 6 apró pogácsa a nagy séta közben, nagyon éhes voltam. Friss levegő!!:)
E: 3 falat pizza itthon (nem kívántam), majd 2 órával később fél adag gyros.
Mára ennyi, még mindig tele vagyok a gyrostól, pedig lassan 4 órája ettem....

Holnap délelőtt együtt a család, főzőcskézünk, délután kézi meccsre megyünk.:DDDD

Szép hétvégét!!!:D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény