Kajcijaim ma!

Előre nem írom, csak azt, amit már megettem.:)))

F: tejeskávé (2,5 dl)
R: 1 kefir, fél tk zsemle
T: 1 csokis Cerbona müzli, 1 szem eper
E: 2 szelet csirkemell filé, 3 evk. rizs, nagy adag saláta
U: 2 dl tejeskávé, fél szelet epres gyümölcstorta
V: 4 Abonett májkrémmel, fél paprika, pici füstölt sajt és egy nagy bögre cseresznyés forró tea.:)

Ma végre nem voltam falánk, minden amit ettem jól esett és elég volt!:)) Holnapra maradt az ebédből és torta is.:)))

Ebédre egyébként bazsalikomos csirkét sütök, rizzsel és vegyes tavaszi salátával.:))) Ami kedvenc étele...remélem fog enni, mert nincs étvágya napok óta.:((

Tavaszi sali: paradicsom, paprika, fejes saláta, lila hagyma és pici kukorica.:)) Én se sót, se semmit nem teszek rá, így natúr szeretjük.:)))

És kész az epres gyümölcs torta, sztem azt esszük uzsira, mert akkor ér haza majd Apa. Abból 1 szelet 128 kcal lett.:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény